10 June 2008

KouNsikaHan

~ Sedang di Touch-up ~ Disini tidak banyak yg terlibat. Terima kasih kepada mereka yg terlibat.
~ Sesi bergambar ~















Was edited by Molly ~ Thanks :)



Shooting for my Cover Album...KOUNSIKAHAN....akan dipasarkan bulan depan (seboleh-bolehnya laa..). Hopefully tiada apa-apa masalah. Album ni adalah album solo saya dan saya harap you all kepada yang meminati lagu2 KADUS enjoy dengan album saya ni. Kalau sebelum ni saya pernah tampil dengan Album DUO dengan memuatkan lagu2 melayu...kali ini saya tampil dengan Album SOLO dan semua adalah lagu dalam Bahasa Dusun. Nantikan kemunculan saya...WISH ME LUCK kio...KOUNSIKAHAN untuk semua...

2 comments:

Enche' Adykasyah said...

Hi, where can I get your album?

K'RolL said...

Enche - You Can get from me directly if you want..just call me or sms @ no..0146565975 tq.